مقاله بررسي انواع و ميزان اختلالات رفتاري در بين دانش آموزان دختر و پسر

مطالب دیگر:
📌تحقیق درباره خط کش کولیس📌پاورپوینت درباره امنيت IP(IPSec)📌پاورپوینت درباره امنیت وب📌پاورپوینت درباره اندازه گيري تابع پاسخ فرکانسي📌پاورپوینت درباره اندازه گيری نيرو، گشتاور و کرنش📌پاورپوینت درس اندیشه اسلامی 1📌پاورپوینت درباره اندیشه چارلز هورتون کولی📌پاورپوینت درباره انشاء📌پاورپوینت درباره انگيزش و خشنودي شغلي📌پاورپوینت درباره طب سنتي📌پاورپوینت درباره طبقه بندی مشاغل📌پاورپوینت درباره طبقه بندی وسایل پزشکی📌پاورپوینت درباره طراحی آزمونهای استاندارد درس تاريخ📌پاورپوینت درباره طراحی سوالات مفهومی و استاندارد📌پاورپوینت درباره طرح جویشگر، خدمات و محتوای بومی📌پاورپوینت درباره طیف سنجی جرمی📌پاورپوینت درباره عایق های رطوبتی📌پاورپوینت درباره عدم تعادل کلسیم 📌درخواست اجازه از بدن خود برای تغییر و تبدیل با پیامهای پنهان 📌پاورپوینت درباره فرش تركمن
مشخصات مختصر و مفید این پست با عنوان مقاله بررسي انواع و ميزان اختلالات رفتاري در بين دانش آموزان دختر و پسرقابل مشاهده می باشد برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید .
مقاله بررسی انواع و میزان اختلالات رفتاری در بین دانش آموزان دختر و پسر,مقاله اختلالات دانش آموزان,اختلالات دختران و پسران
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنیدجزییات بیشتر+دانلود

این محصول در قالب ورد و قابل ویرایش در 97 صفحه می باشد.

چکیده

هدف از تحقیق حاضر بررسی انواع و میزان اختلالات رفتاری در بین دانش آموزان دختر و پسر منطقه 1 قزوین که فرضیه های عنوان شده به دو دسته فرضیه های کلی که شامل رابطه بین اختلالات رفتاری در بین دختران و پسران دارای تفاوت است و فرضیه های جزئی که شامل بررسی تفاوت بین هیجان پذیری – وسواس – گوشه گیری – پارانویا و افسردگی و پرخاشگری بی قراری و رفتار ضد اجتماعی بین دختران و پسران منطقه 1 قزوین پرداخته که جامعه آماری مورد مطالعه دو تحقیق حاضر عبارتند از دانش آموزان مقطع راهنمایی است که 60 نفر به عنوان نمونه انتخاب گردیده و آزمون اختلالات رفتاری بر روی آنها اجرا گردیده و جهت آزمون فرضیه ها از روش t متغییر مستقل استفاده گردیده که نتایج بدست آمده حاکی از آن است که بین دختران و پسران از لحاظ اختلالات رفتاری تفاوت معنی داری وجود دارد و همین طور بین تمام زیر مجموعه های اختلالات رفتاری در بین دختران و پسران تفاوت های معنی داری وجود دارد . سطح معنی داری آن برابر05/ 0 < p است .

اهداف تحقیق :


برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنیدجزییات بیشتر+دانلود