تحقیق در مورد آزمون ، چرایی و چگونگی آن 45 ص.

مطالب دیگر:
🔗تحقیق مجازات اعدام براساس كنفرانس بين المللي سيراكيز🔗گزارش کارآموزی کار با دستگاه PLC🔗تحقیق پرسش مهر، پرداخت یارانه ها🔗تحقیق جايگاه امنيت اجتماعي در قرآن کريم🔗تحقیق حمام گنجعلی خان🔗نقشه های اتوکد ساختمان مسکونی 3 طبقه🔗نقشه های اتوکد ساختمان مسکونی 5 طبقه🔗پاورپوینت بررسی بنیادین معماری معاصر جهان🔗گزارش كارآموزي پتروشيمي شرح پروسس واحد وينيل استات🔗گزارش كارآموزي شيمي در شرکت هپكو🔗گزارش كارآموزي مربوط به پروژه اسکلت بتنی 416 واحد مسكوني🔗گزارش کارآموزی آفات و بيماري گياهان و نگهداري فضاي سبز در پارک جمشیدیه🔗گزارش کارآموزی بیمه در سازمان تامین اجتماعی🔗گزارش کارآموزی پروژه ساختمانی واقع در عظیمیه کرج🔗گزارش کارآموزی پروژه مسكوني اسکلت بتنی🔗گزارش کارآموزی در شرکت تبلیغاتی🔗گزارش کارآموزی احداث ساختمان فولادی🔗گزارش کارآموزی پرورش ماهي قزل آلاي رنگين كمان🔗گزارش کارآموزی در شركت توليدي بافت آزادی🔗تحقیق پوشش های ساختمانی SKK
مشخصات مختصر و مفید این پست با عنوان تحقیق در مورد آزمون ، چرایی و چگونگی آن 45 ص. قابل مشاهده می باشد برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید .
آزمون,,,چرایی,و,چگونگی,آن,45,ص,
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنیدجزییات بیشتر+دانلود

تحقیق درباه آزمون ، چرایی و چگونگی آن 45 ص. با فرمت word قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات : 46
فرمت : doc



دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان



عنوان تحقیق :
آزمون ، چرایی و چگونگی آن
(مربوط به آزمونهای هماهنگ مدارس)
موسسه الگوی توسعه نمونه مجری طرح مرآت دارنده اولین گواهینامه ISO9001 : 2000 در زمینه تکنولوژی آموزشی







نام استاد :
جناب آقای دکتر خلیلی

نام دانشجو :
مریم کمال زاده (رشته ریاضی)

دی ماه سال 1383


مقدمه
در موقعیت های مطلوب یادگیری ، فرایندهای ارزشیابی و آموزش به نحو جدایی با هم مرتبط هستند . اهمیت ارزشیابی در اندازه گیری میزان یادگیری خلاصه نمی شود . موضوع مورد ارزشیابی ، طرق انجام آن و چگونگی بیان نتایج همگی حامل پیامی روشن و آشکار است . این پیام حاوی نکات ارزشمندی در زمینه ی آن چه باید فرا گرفته شود، چگونگی فراگیری مطالب ، عناصر کیفی حایز اهمیت و سطح انتظارات از عملکردها است .
هم چنین ، وجود ارزشیابی با کیفیت بالا برای درک نیازهای فردی و گروهی و تناسب اهداف با محتوای برنامه های آموزشی و آگاهی از نیازهای دانش آموزان و چگونگی کیفیت آموزش، امری ضروری است .
ارزشیابی های رسمی و یا غیر رسمی کلاسی ، مدرسه ای و منطقه ای ، آموزش و یادگیری را به هم پیوند می دهد و معلمان و مسئولان آموزشی را قادر می سازد که بر کارایی خود و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان نظارت داشته باشند . ارزشیابی دقیق و صحیح ، همچنین موجبات ترغیب و سازماندهی یادگیری و تدریس را فراهم می آورد و اطلاعات حاصل از آن، دانش آموزان را درجهت بهبود عملکرد خود رهنمون می شود .
آزمونهای سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی باید به عنوان ابزاری برای پیشبرد امر آموزش ، ایجاد انگیزه برای فراگیری و همچنین ارزشیابی عملکردها، طراحی شوند .
در استفاده از آزمونهای موسسات مختلف ، مدیران ، دبیران و اولیاء اغلب از خود می پرسند که « از چه آزمونهایی باید استفاده کرد ؟ » « سؤالات آزمون چه ویژگی هایی باید داشته باشد ؟ » « گزارشهای ارایه شده پس ازبرگزاری آزمون حاوی چه مطالبی باید باشد ؟ »
یافتن پاسخی مناسب به پرسشهایی از این قبیل ، نیازمند صرف وقت و وسواس بسیاری است . نباید فراموش کرد که برخی از آزمونها نقش تعیین کننده ای در آینده ی دانش آموزان ایفا می کند . بنابراین باید نهایت دقت را در انتخاب درست آزمونها به کار بست .








فهرست مندرجات

آزمون ، چرایی و چگونگی آن :
تعاریف ....................................................................................... 4
دسته بندی آزمون ها با توجه به چگونگی تهیه ی آنها ..............................
4
دسته بندی ارزشیابی های آموزشی با توجه به موضوع ارزشیابی............... 5
دسته بندی ارزشیابی های آموزشی با توجه به زمان و هدف استفاده ............
8
مراحل ارزشیابی آموزشی ............................................................... 10
تعریف ارزشیابی پیشرفت تحصیلی .................................................... 11

لینک دانلود آزمون ، چرایی و چگونگی آن 45 ص. پایین


برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنیدجزییات بیشتر+دانلود